Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015


Λες κ’ ήτανε χθες βράδυ ακρογιάλι το σώμα μου`
τα χέρια σου δυό μικρά τρυφερά καβούρια.



Μάτση Χατζηλαζάρου


…………………………………………..




Γερνάνε οι παλιοί μου ήρωες
Γερνάνε τα μπακ οι μπαλαντέρ οι κυνηγοί
Αξύριστοι θλιμμένοι
Με κοιλιές
Κλωτσάνε πέτρες στα στενά της Καλαμάτας
Λες κι έχουν κάτω απ’ τη φανέλα τους τη μπάλα
Σε πεζοδρόμια πίνουν Άμστελ
σε σκαλιά
γερμένοι μπρος
να σηκωθούν έτοιμοι απ’ τον πάγκο
να μπουν ξανά στο γήπεδο
ένα χαμένο
να γυρίσουνε παιχνίδι



Γιάννης Τζανετάκης



………………………………………………


Ανοίγεις τα φτερά σου
κι είναι
σαν να πετώ εγώ

Κατερίνα Κατράκη


……………………………………….


Kατηφορίζοντας κατρακυλάω
Σα χιονοστιβάδα

Θα συντριβώ
Ή θα συντρίψω;


Μανώλης Χατζηϊωαννίδης


…………………………………


καλώδιο`
Το κλάμα σου
Το πιάνω με βρεγμένα χέρια


Μιχάλης Γκανάς


…………………………………





Tρία Άλφα, Αγάπη, Αμφισβήτηση, Απλότητα,
Τα πρώτο στόχος. Το δεύτερο καύσιμο, το τρίτο εργαλείο.



Γιάννης Δημητρόπουλος


…………………………………………….


AΠΟΣΠΑΣΜΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ…

Εγώ έχω ένα φουσκωμένο πλοίο με πολύχρωμους δρόμους
Στις διώρυγες στενεύει στ΄ανοιχτά πίνει τα κρασιά του
Γεύεται τους λωτούς κάθε λιμανιού



χωρίς φόβο.



Δ. Π. Παπαδίτσας


…………………………………………………



Mην ξεριζώνεις την πεταλίδα
Μην καταπίνεις τα όνειρα





Έφη Κατσουρού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου