Κυριακή 24 Μαΐου 2015



Η Τράπεζα του Μέλλοντος

Την δύσκολη ζωή μου ασφαλή να κάνω
εγώ στην Τράπεζα του Μέλλοντος επάνω
πολύ ολίγα συναλλάγματα θα βγάλω.

Κεφάλαια μεγάλ’ αν έχει αμφιβάλλω,
Κι άρχισα να φοβούμαι μη στην πρώτη κρίσι
εξαφνικά τας πληρωμάς της σταματήσει.



Κ. Π. Καβάφης


…………………………………………..


Πάλι ξέχασα πράγματα
Φεύγοντας απ’ το χωριό, δυο μπλουζάκια
και ένα ζευγάρι παντόφλες

την επόμενη φορά θα δω τη μάνα μου
να τις φοράει και να γυρνάει μέσα στα δωμάτια

μεγάλες και άβολες θ’ αφήνουν πίσω τους
ένα μικρό σύρσιμο
που όλο θα πηγαίνει και θα έρχεται μέσα στο σπίτι
και μέσα στο μυαλό μου
και τίποτε άλλο

τόσο μεγάλη η αγάπη
βολεύεται όπως όπως



Άγγελος Κούρος


…………………………………………….




Βοσκέ, στον κάμπο που βαστάς νιογέννητον αρνάκι
και σαλαγάς τα πρόβατα, σταμάτησε λιγάκι.
Με θλιβερά βελάσματα η μάνα του ακλουθάει.
Γιά βάλ' το χάμου, πλάι της τρικλίζοντας να πάει.



Νίκος Χαντζάρας


…………………………………………….


          HMEΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ

  Πέτα μου χώματα , μουγκό παιδί.

   Με ξερά χόρτα άγονης κοιλάδας,
         εκτεθειμένης στη ζέστη,
    με τους αιωνόβιους κάκτους,
      τ’ αφυδατωμένα ρυάκια,
          τ’ απότομα βράχια,
              σκέπασέ με,
     και κλάψε γι’ αυτούς
     που μ’ εγκατέλειψαν.



    Γεράσιμος Δενδρινός


……………………………..


Aιτία διαζυγίου


 Όταν σε πρωτοφίλησα,
είχαν τα χείλη σου δροσιά
φρεσκοκομμένου μήλου.

Τώρα μυρίζουν τσιγάρα κι ούζο,
δεν τα θέλω πια.
Αντίο.




Φαίδων ο Πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου