Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

   Η    ερωμένη

Είναι  όρθια  πάνω  στα  βλέφαρά  μου
Και  τα  μαλλιά  της  είναι  μέσα  στα  δικά  μου ,                                                       Έχει  το  σχήμα  των  χεριών  μου ,                                                                            Έχει  το  χρώμα  των  ματιών  μου ,
Καταβροχθίζεται  μες  στη  σκιά  μου ,                                                                      Όπως  μια  πέτρα  πάνω  στον  ουρανό .
Έχει  πάντα  τα  μάτια  ανοιχτά
Και  δε  με  αφήνει  να  κοιμάμαι .
Τα  όνειρά  της  είναι  μες  στο  φως
Κάνουν  τους  ήλιους  να  εξατμίζονται ,                                                                      Με  κάνουν  να  γελάσω  να  κλαίω  να  γελώ ,                                                           Να  μιλώ  χωρίς  να  έχω 

τίποτα να πω



.....PAUL ELUARD.......








τίποτα  να  πω 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου