Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015



Κάτω απ’ τα ρούχα μου δε χτυπά πια η παιδική μου  καρδιά
Λησμόνησα την αγάπη που’ ναι μόνο αγάπη
Μερόνυχτα να τριγυρνώ χωρίς να σε βρίσκω
μπροστά μου
Ορίζοντα λευκέ της αστραπής και του ονείρου
Ένιωσα το στήθος μου να σπάζει στη φυγή σου

Ψυχή της αγάπης μου αλήτισσα
Λεπίδι του πόθου μου αδυσώπητο



Μανόλης Αναγνωστάκης


...........................................................


ΧΑΪ - ΚΑΪ

Χορεύουν πιάτα
χρυσά, στο κύμα πάνω,
χίλια φεγγάρια.



Δ. Ι. Αντωνίου


.........................................................



Ο νόμος των πιθανοτήτων
είναι απάνθρωπος
γι' αυτούς που ελπίζουν
να συναντηθούν τυχαία



Θέτις Καλαντζή


…………………………………….




Aπό το μέλι και τη δρόσο του πρωινού
στη χόβολη, στις στάχτες της κούρασης
έτσι κύλησε κι αυτή η βδομάδα
κοπάδι στιγμών
αγέλη πατρώων προβάτων που χάθηκαν μέσα στην ομίχλη



Γιώργος Βέης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου