Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014


OTAN ME EIΔΕ

'Οταν άξαφνα με είδε να στέκομαι
αντίκρυ της, μόνος, αμήχανος με 
σταυρωμένα τα χέρια, με γνώρισε
η θάλασσα. Εγώ είμαι, της είπα,
εγώ, δεν κάνεις λάθος. Μη βλέπεις
το φαγωμένο μου πρόσωπο, έχει
κι η ζωή την αρμύρα της. Μια 
βλέπεις τα βράχια, μια βλέπεις εμένα.
Δεν κάνεις λάθος! Φωλιάζουν
πουλιά μες στις ρυτίδες μου.



Νικηφόρος Βρετάκος                    


……………………………………

TO  <<ΥΠΟΒΡYΧΙΟ >>

Καταργήσαμε τώρα
τις ονομαστικές γιορτές
τις φιλικές συγκεντρώσεις
με το γλυκό του κουταλιού
με τη βανίλια στο ποτήρι.

όμως
εκείνο το υποβρύχιο
είχε στον πύργο ένα τηλεσκόπιο
ένα μάτι που  έβλεπε κόσμο.



Δημήτρης Γαλάνης                                 


…………………………………..


Μοίρασε τα υπάρχοντά σου, κρατώντας για τον
εαυτό σου τη μερίδα του λέοντος: τη μνήμη
των ωραίων ημερών.



Τάκης Ελευθεριάδης                               



……………………………………………….


Τώρα ρακένδυτοι ουρανοί με δεκανίκια σύννεφα
και καναρίνια ηλεκτρικά, που φτερουγίζουνε ασθμαίνοντας
μέσα απ'τα δάση των ματιών σου.

Θα είμαι εδώ,αν μείνεις μόνη σ'αυτή την πόλη
να υπερασπίζεσαι τη μελαγχολία της Κυριακής




Τάκης Φάβιος



...............................................................





Δυο ηλιοτρόπια 
χαρίσανε στον ήλιο
το πρώτο καλοκαιρινό τους
δάκρυ.                                         



Μάχη Μουζάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου