Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014





 

         AΔΕΡΦΗ

Θα χτίσω ένα σπίτι κοντά στον τάφο σου,

να κάθουμαι να τον κοιτάζω
σα χειμωνιάτικο σπουργίτι.



Κώστας Μόντης


 




.....................................................................







Φοβερή ιστορία
η μανία
του βοριά
πάνω στο παράθυρο
σταύρωσε
μια παιδούλα




Μίλτος Σαχτούρης







OI ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ

Οι άνθρωποι γύρω μου
κλειστά παραθυρόφυλλα
ερειπωμένων σπιτιών

Κάποτε τρίζουν
στο άξαφνο πέρασμα του ανέμου
κι έπειτα, για πάντα, σιωπούν.



Στράτος Κοσσιώρης






        ΠΟΣΟ

Μια μονάχα στιγμή

<πόσο θα κρατήσει;>
θάρθει και θα φύγει.
Πόσο η αγάπη σου
κράτησε,
εσύ
και το καλοκαίρι ;



Κώστας Ταχτσής







        



             ΜΑΣΚΕΣ

Για νάμαι ευχάριστος σε όλους 

κι ακόμα και στον εαυτό μου,
έκρυψα πάντοτε με μάσκες
που αρέσουνε το πρόσωπό μου,

κι άλλαξα τόσες στη ζωή μου,

που τώρα πια να μη μπορώ
τ' αληθινό το πρόσωπό μου
να πω ποιό είναι μητ' εγώ!

Έτσι ο θάνατος σα θάρθει,

δε θάναι η στέρηση μεγάλη:
θ' αφήσω μιαν ανυπαρξία
για να περάσω σε μιάν άλλη...



Κώστας Ουράνης


             
   

         Για σάς
          
          Πολιτείες με
           τα διάφανα
            νερά και
       τους γελαστούς
           αυλικούς
        τα παντοτινά
          φώτα και
         τα λαμπερά
           κορίτσια
         βασίλεια με
        τ’ απέραντα
           δάση και
         τα φωτεινά
          πρόσωπα
        τις ανοιχτές
        καρδιές και
       τα δροσερά
            γέλια
     γαλήνιες χώρες
 ανεξερεύνητες πόλεις
   δε με σκεφτήκατε
           ποτέ
      όμως κάθε
          βράδυ
        ψηλαφούσα
     τη μυρωδιά σας
         με θολά
          μάτια 



 Νίκος Σφαμένος

...........................................................


Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΖΩΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΧΩΡΟΥ

Το χωριό μου έχει έκταση 10.000.000 m2

Το νεκροταφείο του 1.000.000 m2
To oστεοφυλάκειό του 100 m2



Γιώργος Χ. Θεοχάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου