Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014






KAΛΗΝΥΧΤΑ

Ένα φιλί μόνο του...

Σήμερα δεν δόθηκε...
Ανταγωνισμός μεγάλος
κι αυτό δειλό...
Τ' αποφεύγουν νομίζει...
Το ταβάνι κοιτάζοντας
ελπίζει...
Αύριο...
Κλείνει τα φώτα,
ένα φιλί πάει για ύπνο...



Γιάννης Τσούτσιας



............................................................................
       

           THΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΟΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΕΣ

Της Σπάρτης οι πορτοκαλιές, χιόνι, λουλούδια του έρωτα

άσπρισαν απ' τα λόγια σου, γύρανε τα κλαδιά τους,
γιόμισα το μικρό μου κόρφο, πήγα και στη μάνα μου.

Καθόνταν κάτω απ' το φεγγάρι και με νοιάζονταν,
καθόνταν κάτω απ' το φεγγάρι και με μάλλωνε:

Xτες σ' έλουσα, χτες σ'άλλαξα πού γύριζες,
ποιός γιόμισε τα ρούχα σου δάκρια
και νεραντζάνθια;


Νικηφόρος Βρεττάκος



...............................................................................


 
 
Τόσος αέρας
Κι εσύ 
Χωρίς ανάσα



Αγγελική Ελευθερίου



.................................................................................


ΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑΝ

     Παράξενα αισθήματα

     νιώθω απόψε δίπλα σου

     σα να μου τα χρωστούσαν

     τα δεκαοχτώ μου χρόνια

     δεν μου τα χαλαλίζεις

     αγάπη μου;



    Ν. Παπαγιαννάκη


....................................................................................

Με θερμοκόλληση ;

Με θερμοκόλληση; ρώτησε η υπάλληλος
που πήγα να δέσω τα ποιήματά μου.
Για σπιράλ σκεφτόμουν, μα έγνεψα <<ναι>>.
Λέξη που έχει μέσα της
και θερμότητα και κόλλημα,
πώς να την αρνηθείς;




Παναγιώτης Γούτας


......................................................................................


ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ

Πολλά βιβλία ποιημάτων

με θερμές αφιερώσεις
από ανώνυμους σε επώνυμους ποιητές
βρίσκω στο Μοναστηράκι

Σ' αυτό το παζάρι της Κυριακής
ψάχνω να βρω και το δικό μου
που με τιμή κι εκτίμηση
σου είχα αφιερώσει



Νίκος Βασιλάκης

..................................................................................



ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΕΡΩΤΑΣ

Τις πόρνες, που παλιά πήγαινα,
τις πλήρωνα ύστερα από την πράξη μας.
Με σένα όμως ματώθηκα,
δεν ήμουνα προετοιμασμένος,
όταν στο τέλος του ιδανικού έρωτά μας
μου ζήτησες ένα κατοστάρικο.



Περικλής Σφυρίδης




............................................................................................



Καλλιγραφία

 Τι όμορφα φωνήεντα
τι σύμφωνα καλοβαλμένα
καλλιγραφούν
τα μάτια σου πάνω μου!



Ελένη Κοφτερού

…………………………………………….



                                      [Γιαννούλης Χαλεπάς]

Ολόκληρο νησί μαρμαράδων
και μάρμαρο δε βρέθηκε γι' αυτόν

με λίγο πηλό

έπλαθε τον κόσμο του

αυτός δεν ήταν μαρμαράς

ήτανε πλάστης



Ντίνος Χριστιανόπουλος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου