Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014






                   Για  σένα  αγάπη  μου





           Πήγα  στην  αγορά  που  πουλούν  τα  πουλιά

                             Κι  αγόρασα  πουλιά

                                      Για  σένα 

                                    Αγάπη  μου



         Πήγα  στην  αγορά  που  πουλούν  τα  λουλούδια

                            Κι  αγόρασα  λουλούδια

                                      Για  σένα

                                    Αγάπη  μου



              Πήγα  στην  αγορά  που  πουλούν  τα  σίδερα

                              Κι  αγόρασα  αλυσίδες

                                   Βαριές  αλυσίδες

                                      Για  σένα

                                    Αγάπη  μου



                                                                                                                                                                                                                                                         Και   μετά  πήγα  στην  αγορά  που     πουλούν  τους
                                    σκλάβους

                                  Και  σ’ έψαξα

                              Μα  δε  σε  βρήκα

                                   Αγάπη  μου  


jacques prevert


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου