Κυριακή 10 Αυγούστου 2014




   Η    ερωμένη

Είναι  όρθια  πάνω  στα  βλέφαρά  μου
Και  τα  μαλλιά  της  είναι  μέσα  στα  δικά  μου ,                                        Έχει  το  σχήμα  των  χεριών  μου ,                                                                  

Έχει  το  χρώμα  των  ματιών  μου ,
Καταβροχθίζεται  μες  στη  σκιά  μου ,                                                        Όπως  μια  πέτρα  πάνω  στον  ουρανό .

Έχει  πάντα  τα  μάτια  ανοιχτά
Και  δε  με  αφήνει  να  κοιμάμαι .
Τα  όνειρά  της  είναι  μες  στο  φως

Κάνουν  τους  ήλιους  να  εξατμίζονται , 
 Με  κάνουν  να  γελάσω  να  κλαίω  να  γελώ                                                             
Να  μιλώ  χωρίς  να  έχω  τίποτα  να  πω .



PAUL ELUARD

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου