Σάββατο 30 Αυγούστου 2014


  


               ΠΟΤΕ  ΑΛΛΗ  ΕΚΤΟΣ  ΑΠΟ  ΣΕΝΑ

Ποτέ  άλλη  εκτός  από  σένα  παρόλα  τα  άστρα  και  τις  μοναξιές
Παρόλα  τα  κομμένα  δέντρα  και  το  πέσιμο  της  νύχτας
Ποτέ  άλλη  εκτός  από  σένα  δε  θ’ ακολουθήσει  το  δρόμο  της  που  είναι  ο  δικός  μου
Όσο  απομακρύνεσαι  τόσο  η  σκιά  σου  μεγαλώνει
Ποτέ  άλλη  εκτός  από  σένα  δε  θα  χαιρετήσει  τη  θάλασσα  την  αυγή  όταν  εγώ  κουρασμένος  απ’ την  περιπλάνηση  βγαίνω  από  τα  σκοτεινά  δάση  κι  από  τα  βάτα  των  τσουκνίδων  και  βαδίζω  προς  τους  αφρούς  των  κυμάτων
Ποτέ  άλλη  εκτός  από  σένα  δε  θα  ακουμπήσει  το  χέρι της  πάνω  στο  μέτωπό  μου  και  στα  μάτια  μου
Ποτέ  άλλη  εκτός  από  σένα  και  αρνιέμαι  το  ψέμα  και  την  απιστία
Αυτό  το  καράβι  με  την  άγκυρα  μπορείς  να  κόψεις  τους  κάβους  του
Ποτέ  άλλη  εκτός  από  σένα
Ο  φυλακισμένος  αετός  μέσα  σε  ένα  κλουβί  ροκανίζει  σιγανά  τα  χάλκινα  πλέγματα  και  τα  δοκάρια
Τι  απόδραση !
Είναι  η  Κυριακή  που  την  μάρκαρε  το  τραγούδι  των  αηδονιών  μέσα  στα  δάσος  με  το  πράσινο  τρυφερό  χρώμα  η  στεναχώρια  των  μικρών  κοριτσιών  μπροστά  στην  παρουσία  ενός  κλουβιού  που  μέσα  του  πηδά  ένα  καναρίνι  την  ώρα  που  στο  μοναχικό  δρόμο  ο  ήλιος  αργά  μετακινεί  τη  λεπτή  γραμμή  του  πάνω  στο  ζεστό  πεζοδρόμιο
Θα  περάσουμε  και  άλλες  γραμμές
Ποτέ  ποτέ  άλλη  εκτός  από  σένα
Κι  εγώ  μόνος  μόνος  μόνος  όπως  ο  μαραμένος  κισσός  των  κήπων  των  προαστίων  μόνος  όπως  το  ποτήρι
Κι  εσύ  ποτέ  άλλη  εκτός  από  σένα .









..........ROBERT DESNOS............................



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου