Σάββατο 2 Αυγούστου 2014






Tα έχει όλα,
δουλειά, γυναίκες, φίλους,
καθρέφτες να κοιτάζεται
κι αμέτρητες νίκες.
Νίκες ερωτικές, επαγγελματικές,
νίκες επιβεβαίωσης.
Ένα πράγμα τον προβληματίζει μονάχα.
Κάθε φορά
που κοιτάζει απ' το παράθυρο
στον απέναντι δρόμο
το γραφείο τελετών,
ένα κοράκι του κλείνει το μάτι
σα να του λέει:
Κoντεύεις πούστη.



Γρηγόρης Χαλιακόπουλος

………………………………


Aπόψε
χάθηκα πάλι στ' όνειρό μου
και στη σκέψη σου
και τρέχω
δεν ξέρω πού.

Στον παλιό ρυθμό του ροκ
και στα σκισμένα γράμματα
θα κλάψω απόψε.



Γιώργος Ευλογημένος


.................................................



Κάτω απ’ τα ρούχα μου δε χτυπά πια η παιδική μου  καρδιά
Λησμόνησα την αγάπη που’ ναι μόνο αγάπη
Μερόνυχτα να τριγυρνώ χωρίς να σε βρίσκω
μπροστά μου
Ορίζοντα λευκέ της αστραπής και του ονείρου
Ένιωσα το στήθος μου να σπάζει στη φυγή σου

Ψυχή της αγάπης μου αλήτισσα
Λεπίδι του πόθου μου αδυσώπητο



Μανόλης Αναγνωστάκης


...........................................................


ΧΑΪ - ΚΑΪ

Χορεύουν πιάτα
χρυσά, στο κύμα πάνω,
χίλια φεγγάρια.



Δ. Ι. Αντωνίου


.........................................................



Ο νόμος των πιθανοτήτων
είναι απάνθρωπος
γι' αυτούς που ελπίζουν
να συναντηθούν τυχαία



Θέτις Καλαντζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου