Τρίτη 29 Ιουλίου 2014




               Σ’ ΕΧΩ  ΤΟΣΟ  ΠΟΛΥ  ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙ

        Σ’ έχω  τόσο  πολύ  ονειρευτεί  που  χάνεις  την  πραγματικότητά  σου.
        Υπάρχει  ακόμα  χρόνος  να  προφτάσω  αυτό  το  ζωντανό  κορμί  και  να  φιλήσω  σ’ αυτό  το  στόμα  τη  γέννηση  της  φωνής  που  μου  είναι  τόσο  αγαπητή;
        Σ’ έχω  τόσο  πολύ  ονειρευτεί  που  τα  μπράτσα  μου  συνηθισμένα  απ’ το  αγκάλιασμα  του  ίσκιου  σου,  να  σταυρώνονται  πάνω  στο  στήθος  μου,  μπορεί  να  μην  υποταχτούν  στο  περίγραμμα  του  κορμιού  σου.
        Και  μπρος  στην  αληθινή  όψη  αυτού  που  με  κατέχει  και  με  κυβερνά  εδώ  και  μέρες  και  χρόνια  θα  γινόμουν  σίγουρα  μια  σκιά.
        Ω  αισθηματικές  ταλαντεύσεις.
        Σ’ έχω  τόσο  πολύ  ονειρευτεί  που  σίγουρα  δεν  υπάρχει  πια  χρόνος  για  να  ξυπνήσω.  Κοιμάμαι  όρθιος,  το  κορμί  μου  εκτεθειμένο  σ’όλες  τις  όψεις  της  ζωής  και  του  έρωτα  κι  εσύ  η  μόνη  που  μετράς  για  μένα  σήμερα,  θα  μπορούσα  τουλάχιστον  ν’ ακουμπήσω  το  μέτωπο  και  τα  χείλια    σου  σαν  τα  πρώτα  χείλια  που  φτάσαν  και  σαν  το  πρώτο  μέτωπο.
        Σ’ έχω  τόσο  πολύ  ονειρευτεί,  σ’ έχω  τόσο  βαδίσει,σ’ έχω  τόσο  πολύ  μιλήσει,  ξαπλώσει  με  το  φάντασμά  σου  που  ίσως  δε  μου  μένει  πια  παρά  να  είμαι  φάντασμα  ανάμεσα  στα  φαντάσματα  και  πιο  σκιά  εκατό  φορές         πιο  πολύ  κι  απ’  τη  σκιά  που  περπατά  κι  όλο  θα  περπατά  χαρούμενη  πάνω  στο  ηλιακό  ρολόι  της  ζωής  σου.



.....ROBERT DESNOS.......
.............................................
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου